Sıkça Sorulan Sorular - GarantiliCep

Kargo ücretsiz!

Ücretsiz Fiyat Teklifi

Eskiyi Getir Yeniyi Götür Kampayasından Faydalan

12 Taksit Ödeme Fırsatı

48 Saat İçerisinde Kargoda

Adresten Teslim

6 Ay Vade Farksız Taksit İmkanı

Takas İmkanı

Sıkça Sorulan Sorular

Siparişim ne zaman teslim edilecek?

Tüm siparişler, paketleri kapınıza kadar teslim eden kurye hizmetleri aracılığıyla satıcılar tarafından gönderilir.

Siparişimin onaylanıp onaylanmadığını nasıl anlarım?

Sipariş başarıyla verildiğinde bir onay e-postası alacaksınız. Siparişiniz gönderildikten sonra, siparişinizi takip etmek için takip kimliğinizi içeren bir e-posta / SMS alacaksınız.

Siparişim ile ilgili endişelerim olması durumunda kiminle iletişime geçmeliyim?

İlgili talepleriniz için satis@garantili.com.tr adresinden veya yazışma panelinden sipariş numaranız ile iletişime geçebilirsiniz.

Siparişimi nasıl takip edebilirim?

Siparişimi nasıl takip edebilirim? Siparişinizi Garantili Teknoloji hesabınızın 'Siparişlerim' bölümünden takip edebilirsiniz.

Siparişimi verdikten sonra değiştirebilir miyim?

Bir sipariş verildikten sonra değiştirilemez. Ancak iptal edip yeni bir sipariş verebilirsiniz.

Kutu içerisinde ne bulunmaktadır?

Garantili Teknolojiden almış olduğunuz ürünlerin kutu içeriği: Şarj adaptörü, Data kablosu, Garanti Belgesi.

Siparişim için Fatura alacak mıyım?

Cihazınızı kargoya verdiğimizde fatura da beraberinde gönderilir. Aynı şekilde elektronik bir kopya da alırsınız. Almadıysanız, satis@garantiliteknoloji.com.tr adresinden bize bir e-posta gönderin, faturayı sizinle tekrar paylaşacağız.

Para iadem ne zaman gerçekleşir?

İade etmiş olduğunuz ürün tarafımıza ulaştıktan sonra inceleme ekibi tarafından incelenecek ve onaylandıktan sonra ücretiniz, kullandığınız karta ödeme türünüze uygun olarak, bankanızın online ödeme sistemi üzerinden yapılacak ve ücret iadesi 7-10 iş günü içerisinde hesabınıza yansıtılacaktır.

Garantili Teknolojiden aldığım ürün Garanti kapsamında mıdır?

Garantili Teknoloji olarak nasıl yepyeni bir telefon için garanti alacağınız gibi, yenilenmiş telefonunuz için de Ticaret Bakanlığını ve TSE tarafından, TS 13906 yönetmeliğine uygun olarak 1 yıl garanti kapsamındadır.

Garantili Teknoloji'de Yenilenmiş Cep Telefonlarında bulunan ödeme yöntemleri nelerdir?

Visa ve Master Card banka / kredi kartları ile ödeme yapabilirsiniz. Diğer yandan peşin satış ve 12 aya varan taksit seçeneklerimizi de kullanabilirsiniz.

Garantili Teknoloji ürün iade şartları nelerdir?

Garantili Teknolojiden almış olduğunuz ürünlerin koşulsuz şartsız 14 gün içerisinde iade hakkı bulunmaktadır. İade formu için tıklayınız.

Garantili Teknoloji'den telefon alırken veya garanti kapsamında gönderim yaparken kargo veya hizmet bedeli var mıdır?

Yenilenmiş cep telefonları veya herhangi bir sipariş için ücret talep etmiyoruz tamamen ücretsizdir.

Almış olduğum ürünü nasıl iade edebilirim?

Garantili Teknoloji’den almış olduğunuz tüm ürünleri 14 gün içerisinde web sitemizde yer alan iade formunu doldurarak anlaşmalı kargomuz ile ücretsiz bir şekilde merkezimize gönderebilirsiniz. İade formu için tıklayınız.

Ürünü iade ettim, geri ödememi ne zaman alacağım?

Ürününüzün teslim alınması tamamlandığında, bizden geri ödemenizin başlatıldığına dair bir onay alacaksınız. Ardından, ödeme şekline bağlı olarak aşağıdaki zaman çizelgelerine göre geri ödeme alacaksınız: Kredi / Banka kartı: 7-9 iş günü. Hediye Çeki: 24 saat. Ödeme yönetiminize özgü kesin geri ödeme zaman çizelgeleri için lütfen Garantili Teknoloji hesabınızın 'Siparişler' bölümünü kontrol edin.

Siparişim nasıl teslim edilecek?

Tüm siparişler, paketleri kapınıza kadar teslim eden kurye hizmetleri aracılığıyla satıcılar tarafından gönderilir.

Siparişimin onaylanıp onaylanmadığını nasıl anlarım?

Sipariş başarıyla verildiğinde bir onay e-postası alacaksınız. Siparişiniz gönderildikten sonra, siparişinizi takip etmek için takip kimliğinizi içeren bir e-posta / SMS alacaksınız.

Siparişimle ilgili endişelerim olması durumunda kiminle ieletişime geçmeliyim?

İlgili talepleriniz için satis@garantili.com.tr adresinden veya yazışma panelinden sipariş numaranız ile iletişime geçebilirsiniz.

Siparişimi nasıl takip edebilirim?

Siparişinizi Garantili Teknoloji hesabınızın 'Siparişlerim' bölümünden takip edebilirsiniz.

Siparişimi verdikten sonra değiştirebilir miyim?

Bir sipariş verildikten sonra değiştirilemez. Ancak iptal edip yeni bir sipariş verebilirsiniz.

Sepetinde ürünler var!

Alışverişe devam etmek için tıkla.

Siparişi Tamamla